صفحه نخست / اخبار

دیدار دانشجویان جدیدالورود دانشگاه افسری نیروی انتظامی با حضرت ایت الله العظمی گرامی (مد ظله العالی)


 بسم الله الرحمن الرحیم
شیعه از اول مشکلاتی داشته و مکتب اسلام هم به طور کلی همین مشکلات را داشته است  گاهی این مشکلات اعتقادی یا نظری و علمی بوده در درگیری با مکتب های دیگر و گاهی مسائل عملیاتی بوده در مورد معاندین و مغرضین و همواره بزرگان شیعه در این در گیریها جانفشانی کردند تاریخ این بزرگان را مطالعه کنید میبینید چه زحمتی کشیده اند بیشتر این زحمت ها در شیعه بوده اما به هر حال همه علماء این زحمات را کشیده اند ولی بیشترین شهداء متوجه شیعه بوده اند .





در ادامه حضرت ایت الله العظمی گرامی به بیان سرگذشت شهید اول – دوم و سوم پرداخته ونحوه مظلومیت و شهادت انها را بیان فرمودند وبیان داشتند از بزرگان ومتفکرین بسیاری چنین سرنوشت هایی و یا مشابهه ان را داشته اند.

اهل بیت فرمودند ما در هر زمانی افرادی داریم عادل که چیزهایی که معاندین وارد می کنند این مطالب را دفع می کنند. مرحوم شیخ مفید از بزرگان شیعه است اوائل غیبت کبری بارها به منزل ایشان هجوم بردند و کتابها و زندگی ایشان را غارت نمودند. خود ائمه که همه بدین گونه بودند که مورد اذیت و ازار حاکمان وقت قرار می گرفتند و غالبا به دست انها مسموم شده وبه شهادت رسیدند.

اینکه بنده تکیه بر تشیع دارم در مطالب بیان شده این است که فقط تشیع قائل به این مطلب هستند که همیشه ارتباط بین خالق ومخلوق وجود دارد وهمینک این ارتباط توسط امام عصر ارواحناه له الفدا برقراراست اما دیگر مکتبها قائل به این موضوع نیستند.

هر کسی در قسمت خود باید جانفشانی داشته باشد یکی از موارد جانفشانی کار شماست حفاظت از مملکت اسلامی از نظر نظامی وفکری می توانند به اسلام ضربه بزنند وباید جلوی این موارد با هوشیاری تمامی نیروهای نظامی وانتظامی میسر است واین امر خطیر به عهده شما نهاده شده است وما برای تمامی زحمت کشان این نظام وهمچنین شما دعا نموده تا در این امر خطیر موفق باشید انشاء الله .

والسلام علیکم و رحمه الله   

      16ربیع الثانی 1430* یکشنبه 23/1/1388




فرم دریافت نظرات

جهت استفتاء با شماره تلفن 02537740913 یک ساعت به ظهر یا مغرب به افق تهران تماس حاصل فرمایید.

istifta atsign ayat-gerami.ir |  info atsign ayat-gerami.ir | ارتباط با ما