صفحه نخست / اخبار

بیانیۀ حضرت آیةاللّه العظمی گرامی درباره فجایع اخیر بحرین


...ما ضمن نگرانی و ناراحتی شدید از این اوضاع خطرناک و این همه ظلم ، برادران ایمانی خود در بحرین را وعدۀ پیروزی می دهیم که قرآن کریم فرموده است : " والذین جاهدوا فینا لنهدینّهم سبلنا " . ....فقد تقابل الحقّ و الباطل فی عصرنا هذا فی ارجاء العالم و کانه مقدمة لظهور الحقّ و تحقق خلافة الخلیفة الالهیّة و تصدّی مهدیّ الامّة للحکومة الحقة الاسلامیة و زهوق الکفر و الشرک ...

بسمه تعالی

انّا لله و انّا الیه راجعون

       آیا مصیبتی بزرگتر از آنچه در بحرین می گذرد در جای دیگری در جریان است ؟ زنان و اطفال خردسال را می کشند ، مردمی که بدون سلاح و فقط با ذکر شعارهای کوتاه خواسته های خود را بیان می کنند با تیراندازی مستقیم هدف قرار می گیرند ، حکومت وابستۀ بحرین که سالیان دراز ظلم بی حد به مردم کرده پس از تعهد برنامۀ صحیح و قول و قرار عمل طبق حقوق شهروندی همۀ گفته ها و معاهده ها را زیر پا گذارده است ، این بی خردان دست نشاندۀ استکبار که حقوق انسانها را پایمال می کنند و ملت خویش را از دم تیغ می گذرانند آیا می فهمند که فقط ظلم به اکثریت ملت خود که شیعیان مظلوم اند نمی کنند بلکه اسلام را هدف گرفته اند ، ادعای اسلام می کنند و اسلام را می کوبند ، از بلندگوهای خویش شهادتین پخش می کنند و لا اله الا الله و محمد رسول الله را هدف گلوله قرار می دهند بدیهی است که ظلم پایدار نیست ، " اخذتهم الصیحة مصبحین ، الیس الصبح بقریب " .

اینگونه جریانات به خوبی نشان می دهد که انسانها نیاز به یک انسان کامل دارند که مدیریت زندگی بشریت را بدست گیرد ، قرآن کریم پیش از خلقت انسان ، استخلاف انسان کامل را مطرح می کند ، کلیۀ حکومت های فاسد باید از بین بروند و انسان کامل که خلیفة الله تعالی است مدیر جوامع بشری شود و حتماً چنان خواهد شد .

ما ضمن نگرانی و ناراحتی شدید از این اوضاع خطرناک و این همه ظلم ، برادران ایمانی خود در بحرین را وعدۀ پیروزی می دهیم که قرآن کریم فرموده است : " والذین جاهدوا فینا لنهدینّهم سبلنا " .

عزیزان وعدۀ الهی حتمی است ، صحابۀ پیامبر اکرمq  از مشرکین عربستان چه ظلم ها که تحمل کردند ، مشرکین با بلال چه کردند ، با حمزه سید الشهدا چه کردند ، پس از پیامبر q با اهل بیت آن حضرت چه کردند ؟ با نفس پیامبر اکرم q علی g دخت پیامبر q حضرت فاطمه h چه کردند ، دل وقلب خود را به خدا بسپارید ، توکل بر او کنید ، خدا با شماست و " ان الله لمع المحسنین " .

      یا اخوانی الاعزّاء ایّهاالکرام اصبرو علی اذی المشرکین " فکم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة باذن الله " تعالی " یحق الله الحق بکلماته و لوکره المجرمون " " لیحق الحق و یبطل الباطل و لوکره المجرمون " ، " و یرید الله ان یحق الحق بکلماته و یقطع دابر الکافرین "  . " انّ هذا لهو القصص الحقّ . الا انّ وعد الله حق و لکنّ اکثرهم لا یعلمون " .

فقد تقابل الحقّ و الباطل فی عصرنا هذا فی ارجاء العالم و کانه مقدمة لظهور الحقّ و تحقق خلافة الخلیفة الالهیّة و تصدّی مهدیّ الامّة للحکومة الحقة الاسلامیة و زهوق الکفر و الشرک ، و بطلان مدعی الاسلام ، مدعی الحکومة فی بحرین و السعودیه ؛ ای ّ اعمالهم موافق للاسلام ، هل محافلهم المشتملة علی شرب الخمور و المفاسد اسلامیّ ؟ ام تعذیبهم المظلومین فی السجون ؟ ام ترقصهم مع رؤساء دول الاستکبار ؟ فبالحقیقه تقابل الاسلام کله مع الکفر کله " والله ولیّ المؤمنین " ، فاصبروا واعلموا انّ السحر یرفع الظلم و الظلام .     والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محمد علی الگرامی القمی

غرّة جمادی الاولی 1432

 

 

   سه شنبه 16 فروردين 1390




فرم دریافت نظرات

جهت استفتاء با شماره تلفن 02537740913 یک ساعت به ظهر یا مغرب به افق تهران تماس حاصل فرمایید.

istifta atsign ayat-gerami.ir |  info atsign ayat-gerami.ir | ارتباط با ما