صفحه نخست / اخبار

دیدارهای اخیر معظم له


...شیخ کاظم العَمری که از نتایج آخرین نائب خاص حضرت ولیعصر(عج)می باشد و اکنون در همان مسجد شیعیان مدینه امام جماعت است...


دیدار حجت الاسلام والمسلمین شیخ کاظم العَمری فرزند عالم فقید مرحوم آیةالله العَمری (امام جماعت مسجد شیعیان مدینه) به اتفاق هیئت همراه با حضرت آیت الله العظمی گرامی قمی در دفتر معظم له.

 


 

در این دیدار حضرت آیت الله العظمی گرامی و شیخ العَمری درباره ی پاره ای از مسائل روز جهان اسلام و وقایع اخیر از جمله بیداری اسلامی مردم منطقه و علی الخصوص مسائل شیعیان مدینةالنبی(ص) به بحث و مذاکره پرداختند.

شیخ کاظم العَمری که از نتایج آخرین نائب خاص حضرت ولیعصر(عج) هستند و اکنون در همان مسجد شیعیان مدینه امام جماعت می باشند ، از حضرت آیت الله العظمی گرامی نصایح و مطالبی در رابطه با وظایف شیعیان در آن بلاد و همچنین دستوراتی در زمینه رفتار شیعیان اهلبیت در زمان حال، دریافت کردند.



--------------------------------------------------------------



ملاقات آیةالله سید محمدعلی شیرازی و جمعی از فضلای مشهد مقدس با حضرت آیت الله العظمی گرامی قمی در دفتر معظم له

 


 

چندی پیش آیةالله شیرازی که با جمعی از همراهان خود از مشهد به قم مشرف شده بودند با آیت الله العظمی گرامی ملاقات و در رابطه با مسائل مختلف حوزوی و جهان اسلام و تشیع مذاکراتی کردند.


--------------------------------------------------------------


دیدار سازندگان فرودگاه بین المللی سلفچگان قم با حضرت آیت الله العظمی گرامی قمی (دام ظله)

 

چندی پیش عده ای از مسئولین و دست اندرکاران ساخت فرودگاه سلفچگان قم در محل دفتر حضرت آیت الله العظمی گرامی با ایشان دیدار کردند و در رابطه با مسائل فرهنگی و غیرفرهنگی فرودگاه با معظم له گفتگو داشتند.

 

 

در این ملاقات که ساعتی به طول انجامید، حضرت آیت الله گرامی با اشاره به موضوع مسلّم حضور زنان غیر مسلمان در این فرودگاه که در یک شهر مذهبی و به خصوص مرکز و پایتخت جهان شیعه واقع است، خاطرنشان کردند که باید به ایشان در جهت حفظ حجاب تذکر داده شود. جملاتی به زبان های مختلف خیلی با محبت و عاطفی نوشته و تابلو شود. مثلا اینجا قم، مهد مذهبی جهان شیعه است ، احترام شود و این چنین تعابیری زیرا این تذکرات فرد فرد احیانا شاید دچار مشکلاتی شود.

 

و در پایان، سازندگان فرودگاه بین المللی سلفچگان قم از این مرجع بزرگوار التماس دعا در جهت موفقیت این پروژه ی عظیم خواستار شدند.

   يکشنبه 17 مهر 1390




فرم دریافت نظرات

جهت استفتاء با شماره تلفن 02537740913 یک ساعت به ظهر یا مغرب به افق تهران تماس حاصل فرمایید.

istifta atsign ayat-gerami.ir |  info atsign ayat-gerami.ir | ارتباط با ما