صفحه نخست / اخبار

پیام تسلیت مراجع ، علماء ، شخصیّتها و مقامات به مناسبت ارتحال بانوی مؤمنه


حضرات آیات عظام موسوی اردبیلی و علوی گرگانی در تماس تلفنی با معظم له مراتب تسلیت خود را اعلام و از خداوند متعال برای آن مرحومه طلب اجر و غفران الهی کردند .

حضرت آیةالله العظمی نوری همدانی رحلت این بانوی مکرمه را تسلیت گفتند .

حضرت آیةالله العظمی مکارم شیرازی در تماس تلفنی با معظم له ضمن ابراز همدردی ، درگذشت این بانوی محترمه را تسلیت و برای آن مرحومه طلب رحمت و غفران نمودند .

حضرت حجةالاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی مسئول دفتر مقام معظم رهبری درگذشت متعلقۀ ایشان را تسلیت گفتند .

حضرت آیةالله هاشمی رفسنجانی با صدور پیامی  درگذشت همسر مكرمه ایشان را تسليت گفتند ، در این پیام آمده است : از درگاه احدّیت برای آن فقیدۀ سعیده ، رحمت واسعه و برای بازماندگان محترم ، بیت محترم معزّی و به‌ ویژه حضرت‌عالی صبر و اجر مسألت می‌کنم .

دکترعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر آیت‌الله العظمی گرامی را تسلیت گفتند ، در این پیام آمده است : درگذشت بانوی مکرمه همسر گرامی‌تان را تسلیت عرض کرده برای آن فقیده سعیده رحمت و مغفرت از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم .

حضرت آیةالله هاشمی شاهرودی با ارسال پیامی درگذشت این بانوی صالحه را تسلیت گفتند ، و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان طول عمر و سلامتی مسئلت نمودند .

حضرت آیةالله محقق داماد با حضور در دفتر معظم له از درگاه خداوند علو درجات برای آن مرحومه را طلب نمودند .

حضرت آية الله سید محمّدعلی شیرازی با ارسال پیامی از جوار مضجع شریف حضرت امام رضا (ع)  از خداوند متعال برای آن فقیدۀ سعیده مزید رحمت و غفران و حشر با اولیاء طیبین و طاهرین و برای ایشان طول عمر مقرون با صحت و عافیت و مزید تأییدات و سعادت را در ظلّ توجّهات خاصّۀ حضرت بقیّةالله امام زمان ارواحنا فداه مسألت نمودند .

حضرت حجةالاسلام والمسلمین شهرستانی نمایندۀ تام الاختیار حضرت آیةالله العظمی سیستانی به صورت تلفنی درگذشت این بانوی محترمه را تسلیت گفته  و از خداوند متعال علوّ درجات برای آن مرحومه مسئلت نمودند .

جناب آقای دکتر محسن رضائی در تماس تلفنی ضمن ابراز همدردی درگذشت این بانوی مکرمه را  تسلیت گفتند . ضمناً هیئتی از جانب ایشان برای ابراز همدردی وعرض تسلیت به حضور معظم له رسیدند .

حضرت حجةالاسلام و المسلمین مروی نیز در تماس تلفنی با معظم له وفات این بانوی محترمه را تسلیت گفتند .

حضرت حجةالاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی در پیام ارسالی به معظم له مرقوم نموده اند : درگذشت بانوی پرهیزگار و بزرگوار همسر گرانقدرتان را به حضرت مستطاب عالی و همه بستگان عزادار از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم . از درگاه حضرت حق جلّ وعلی برای آن فقیدۀ سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزّز صبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی طول عمر باعزّت توأم با خدمت کارساز به اسلام و ایران و مردم و نشر معارف اهل بیت مسألت می کنم .

حضرت حجةالاسلام والمسلمین دری نجف آبادی با ارسال پیام تسلیت برای معظم له از خداوند متعال برای آن فقیدۀ سعیده علو درجات و حشر با حضرت فاطمة معصومة (س) مسئلت نمودند .

پیام تسلیت حضرت آیةالله دینوری : بسم الله الرحمن الرحیم محضر مبارک حضرت مستطاب آیت الله العظمی آقای حاج شیخ محمد علی گرامی(مدظله العالی)  إنا لله و إنا الیه راجعون  ضمن عرض سلام خبر در گذشت بانوی متقیه همراز و همراه فراز و نشیب های زندگی مشترک آن فقیده سعیده باحضرت مستطاب عالی چنان متأثرم نمود که قلم از بیانش عاجز است لکن یقین دارم در جایگاه ابدی خویش عندالله از نعم بیکران حضرت ربوبی جلت عظمته مرزوق بوده برای عزّت و سلامت و طول عمر حضرتعالی جهت ادارۀ امور حوزه و تربیت عالمان وارسته و صالحان دانشمند در مسیر تعالی هرچه بیشتر اسلام راستین دعاگو خواهد بود حقیر هم با تأثر و تأسف بی نهایت عرض تسلیت و تعزیت به محضر حضرت مستطاب عالی نموده بقاء و دوام عمر و عزت و سلامت آن وجود مبارک را از درگاه خداوندی مسئلت داشته در این امر عظیم و ضایعه جانگداز به حضرتعالی صبر جزیل و اجر جمیل و برای آن مرحومه رحمت واسعه پروردگاری خواهانم ، انشاءالله برای عرض تسلیت مجدد و اظهار ارادت و اخلاص شرفیاب حضور خواهم بود.     والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته     15 ربیع الثانی 1434 قمری      الاحقر محمد دینوری 

پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی : حضرت آیت الله العظمی گرامی ؛  مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای همسر مکرمه جنابعالی علو درجات و برای حضرتعالی و فرزندان آن مرحومه صبر و اجر مسئلت دارم  سید حسن خمینی

پیام تسلیت حضرت آیت الله مؤیدی قمی:  بسم الله الرحمن الرحیم «کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام» ؛ حضرت آیت الله گرامی (دامت برکاته) ارتحال متعلقه مؤمنه جنابعالی باعث تاثر وتاسف گردید ، خداوند متعال به جنابعالی صبرجمیل و بر آن مرحومه غفران جزیل مرحمت فرماید.






   پنجشنبه 3 اسفند 1391




فرم دریافت نظرات

جهت استفتاء با شماره تلفن 02537740913 یک ساعت به ظهر یا مغرب به افق تهران تماس حاصل فرمایید.

istifta atsign ayat-gerami.ir |  info atsign ayat-gerami.ir | ارتباط با ما